Zarządzanie reklamacjami, wewnętrznymi i zewnętrznymi.
Zarządzanie reklamacjami w GUARDUS umożliwia efektywne opracowywanie i śledzenie wszystkich reklamacji (CAPA) i zwrotów w jednym centralnym systemie.
Rejestracja i odczyt reklamacji wewnętrznych i zewnętrznych może się odbywać z każdego miejsca zakładu – zaczynając od działu sprzedaży, przez dział jakości, produkcji, rozwoju/konstrukcji, do lokalizacji zewnętrznych (przez połączenie internetowe). Tu zarządzamy nie tylko zgłoszeniami reklamacji, raportami 8D i wynikami ustaleń łącznie ze zdjęciami defektów pojedynczego procesu, ale również przypisujemy do sprawy decyzje handlowe i techniczne, a także koszty reklamacji, adekwatne działania i terminy.
W taki sposób klient, przy zwrotnym zapytaniu zawsze otrzymuje najnowszy status przetwarzania swojej reklamacji. Taka jakość wiedzy implikuje konkretne dowody dotyczące jakości produktu, a oprócz oceny dostawców również wpływa na rozwój i planowanie produkcji.